Administrátorka

Administrátor-ka

Náplň práce

Sledovat a koordinovat vstupy zaměstnanců do jednotlivých bezpečnostních zón společnosti
Přijímat veškeré návštěvy (ve spolupráci s ostrahou objektu) a zajistit jejich pohyb dle interních předpisů zaměstnavatele
Poskytovat informační podporu veškerým návštěvám
Zodpovědnost za pravidelné objednávky občerstvení (káva, voda, čaj, drobné občerstvení pro návštěvy)
Udržovat zasedací místnosti (dohlížet na jejich úklid)
Přijímat a odesílat poštu (písemně zaznamenávat veškerou korespondenci)
Příjem a přepojování telefonních hovorů, předávání vzkazů
Administrativní a organizační podpora jednotlivých oddělení (zakládaní a skeny smluv, kopírování, zajišťování letenek, hotelů a cestovního pojištění, zpracování textů a prezentací atd.)
Půjčování referentských aut (komunikace s facility managerem ohledně servisu aut)
Správa a půjčování náhradních klíčů

Nabízíme

Zajímavou a pestrou práci s unikátními patentovanými produkty a zákazníky na pěti kontinentech
Perspektivu stabilní a silné společnosti
Dobré platové ohodnocení
Profesní růst
Příjemní kolegové i prostředí
25 dní dovolené
Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
Stravenky
Firemní autobus (odjezd z Prahy – metro Stodůlky)

Požadujeme

VŠ vzdělání
Komunikativní znalost AJ (další světový jazyk výhodou)
Znalost práce na PC (MS Office, Excel)
Samostatnost a organizační schopnosti, reprezentativní a příjemné vystupování, schopnost profesionální komunikace
Pečlivost, spolehlivost, dochvilnost, flexibilita a loajalita, aktivní přístup k práci, trestní bezúhonnost


Kontakt: prace@optaglio.cz